10 Seconds to Win!
Sta in de schoenen van een behendige kleine blonde held terwijl hij al springend zich een weg baant naar de overwinning in 10 Seconds to Win! Dit is een precisieplatformgame waarbij je slechts 10 seconden hebt om elke uitdaging die zich in één scherm afspeelt te voltooien. Ren, spring en vlieg door de lucht om spietsen, draaiende zaagbladen en meer te vermijden terwijl je een trofeebeker aan de andere kant van het level probeert te bereiken.