Wij dagen je uit dit nieuwe 100 deuren spel uit te proberen: ontgrendel 100 deuren in dit school ontsnappingsspel! Ga verborgen voorwerpen zoeken en los 100 deuren puzzels & raadsels op in dit nieuwe escape room-spel! Ontdek het gloednieuwe 100 deuren: School escape spel met meer dan 100 levels. Het 100 deuren spel is simpel om te spelen, maar erg hard om te verslaan! Maak je klaar voor echte breinbrekers en veel plezier gewenst!
Alleen de allerslimste mensen kunnen dit 100 deuren spel verslaan en ontsnappen uit de school. Ben jij er zo’n een? Speel dit school escape room-spel en ontdek wie als eerste alle deuren in dit 100 deuren spel zal openen.
Dit is wat er aan de hand is – Mya (je zult haar ontmoeten in het spel) is op school opgesloten (en je zult erachter komen waarom dat zo is). Speel het honderd deuren spel en help haar met het ontsnappen uit de school zodat ze veilig terug kan keren naar haar ouders en haar warme bed. Om een deur te ontgrendelen zul je verborgen objecten moeten vinden en gave puzzels op moeten lossen, waarbij je jouw apparaat op allerlei manieren zult gebruiken. Om uit de school te ontsnappen in dit ontsnap spel zul je meer dan 100 deuren moeten ontgrendelen en uit de kamer moeten ontsnappen. Als het te lastig is kun je wanneer je maar wilt handige hints gebruiken!
Elk nieuw level van dit 100 deuren: School escape spel zit vol logische puzzels, en elk nieuw level van dit ontsnap spel is ingewikkelder dan de vorige.
100 deuren: School escape spel is een breinbrekend, uitdagend escape room-spel dat je moet uitproberen. Probeer meer dan 100 deuren te ontgrendelen!