12 Labours of Hercules
Ga terug naar de tijd van de Griekse held Hercules! Hercules is in shock als hij erachter komt dat zijn vrouw door de kwaadaardige Hades is ontvoerd tijdens één van zijn dutjes. Hercules is vastberaden haar terug te vinden, maar Hades heeft het pad verwoest, dus dat gaat niet zonder slag of stoot. Kun jij hem helpen zijn vrouw terug te vinden? Speel 12 Labours of Hercules!