12 Labours of Hercules IV: Mother Nature
12 Labours of Hercules IV - Mother Nature is een fantastisch strategie en time management avontuur. Help Hercules en Megara de ravage te repareren die de wraakzuchtige goden hebben aangericht. Tover de dorre woestenij om in prachtige bossen en weilanden. Zoek verborgen puzzelstukken en geniet van verhaalfilmpjes. Verken prachtige scènes in 12 Labours of Hercules IV - Mother Nature.