Verdubbel de spanning en waarde met deze Trash Punk-bundel! Elke game biedt zijn eigen unieke ervaring en samen zorgen ze voor urenlang plezier in verschillende genres.
1) Trash Punk: Duik in een post-apocalyptische wereld vol gevaar, waar je wapens verzamelt en je een weg baant naar overleving in een wilde, chaotische omgeving.
2) Knights & Guns: Neem het op tegen golven vijanden in deze arcade-geïnspireerde shooter, die middeleeuwse ridders combineert met krachtige wapens in een opwindende handgemaakte fantasiewereld.