Verdedig je dorp tegen Vikings, overwin hindernissen om naar de top van een toren te klimmen, speel een potje hockey, verwissel kleuren om poorten te passeren, of speel klassiekers als Snake, Memory en Cup Game!
Geniet in je eentje van deze weldaad aan direct speelbare games, of maak er meteen maar een feestje van, want meer dan de helft van deze games is geschikt voor twee tot vier spelers.
Dit is de beste en meest afwisselende verzameling games voor de Nintendo Switch - voor de prijs van slechts één game!