Onderhoudende hersentraining voor twee knappe koppen!
Verbazingwekkend eenvoudig en elke keer weer spannend: Wie plaatst als eerste vier fiches op een rij, verticaal, horizontaal of diagonaal? Blokkeer je tegenstander en lok die in je val. Maar pas op dat je zelf niet in een val trapt.