6 in 1 Racing Games Collection
Scheur over straten, circuits en offroad-paden in deze actievolle racecollectie. Van nachtelijke drifts door Miami tot hypermoderne Formule-races, elk spel biedt zijn eigen unieke snelheid en stijl. Wissel tussen karts, supercars, offroad-buggies en sportmotoren – er wacht altijd een nieuwe race-uitdaging op je.