60 Seconds! Reatomized
Dolores, Ted, Mary Jane en Timmy zijn terug om de nucleaire apocalyps te trotseren in deze nieuwe, geremasterde editie van dit klassieke, atomische avontuur. 60 Seconds! Reatomized bevat vernieuwde 2D-graphics en met de hand getekende 3D-texturen, een nieuw interactief menu, een verbeterde gebruikersinterface, een technische opknapbeurt en natuurlijk... nieuwe content!
Survival Challenges - unieke, korte verhalen waarin je survivalskills worden getest!
Er zijn nog 60 seconden te gaan tot de impact, dus je moet als een dolle door het huis om je gezinsleden en nuttige voorraden te vinden. Alles zit je tegen: de tijd, je eigen meubels, een huis dat geen enkele sessie hetzelfde is, en de fundamentele vraag: wat neem je mee en wie laat je achter?