Ga op een spannende reis om het verlaten Kasteel van de familie Clifford te vinden en de geheimen ervan te ontrafelen!
Onze helden, de avontuurlijke Jack en zijn trouwe hond Butch, gaan op een spannende zoektocht om een verlaten kasteel te vinden waar de hele familie Clifford jaren geleden is verdwenen. Het hele kasteel is omgeven door mysterie, van de donkere kerkers tot de hoogste torens.