7 Billion Humans
Automatiseer massa's kantoorwerkers om puzzels op te lossen in je eigen parallelle computer, die van mensen is gemaakt. Deze game is een verrukkelijk vervolg op het bekroonde Human Resource Machine. Nu met nog meer mensen!