Bevrijd de inwoners uit de greep van een mysterieuze schurk.
Jelly en zijn vrienden zijn geen doetjes. Gebruik hun unieke krachten en eigenaardigheden optimaal. Spring over je vijanden heen, sluip rond of schiet ze vanuit elke hoek neer. Breng het kwaadaardige bedrijf ten val voordat Mesalia verandert in een dorre woestenij.
Alles wat je vindt kan worden gebruikt om je missie te helpen. Gebruik de edelstenen die je vindt om je wapens te upgraden of je helden omvangrijker te maken. Om alles te verzamelen moet je misschien meerdere keren proberen, maar HEROES geven niet op! Sluit je aan bij Jelly en zijn vrienden in hun zoektocht om Mesalia te redden!