8-Ball Pocket
Speel met tot wel vier spelers of tegen de computer in de Versus-stand, of neem het op tegen de beste spelers van de wereld in de Arcade-stand, waarin je combo's kunt maken en punten kunt binnenharken om de nummer 1 op het online-scorebord te worden. Verder bevat de game prachtige graphics en een jazz-soundtrack.