8-Bit Adventures 2 bevat alles wat je leuk vindt aan klassieke JRPG's. Beleef een oprecht en spannend verhaal met herkenbare en innemende personages, strijdt in strategische turn-based gevechten, gebruik de diepgaande party personalisatie, luister naar de onvergetelijke soundtrack, doorkruis een grote, fantastische wereld met je luchtschip, en beleef de tot leven gebracht 8-Bit geïnspireerde visuals.