99Seconds is een grappige retrogame waarin je de tijd kunt beïnvloeden om allerlei gevaren te voorkomen.
Na een overwinning op Black Eye betrad V-99 een mysterieus gebied genaamd Bit 8, zonder te weten waarom V-99 de tijd kon beïnvloeden. Maar de boel werd een stuk gecompliceerder toen de BLACK VECTORS kwamen: vreemde wezens die er alles aan doen om indringers die Bit 8 bereiken, te vernietigen.