A Boy and His Blob
Toen de planeet Blobolonia onder de tirannieke heerschappij van de kwade keizer viel, lukt het één dappere blob om te vluchten en hulp te zoeken. Nadat de blob op aarde is geland, komt hij een jongen tegen die een onverwachte held blijkt. Samen moeten ze terugkeren naar Blobolonia om de kwade keizer te verslaan. Gewapend met niets meer dan de kracht van vriendschap en een zak jellybeans die de blob in grappig, handig gereedschap kan veranderen, nemen de twee helden je mee op een onvergetelijk avontuur.
WayForward's vernieuwde versie van David Crane's NES-klassieker is een side-scrolling puzzelplatformer die geliefd is bij kinderen én volwassenen. In de game besturen spelers een jongetje dat samenwerkt met zijn vriendje de blob om de omgeving door te komen, vijanden te verslaan en puzzels op te lossen met behulp van moed, intelligentie en een paar jellybeans. Reis van aarde naar Blobolonia in een prachtige handgetekende animatiereis in 2D.