A Case of Distrust is een mysterieverhaal dat zich afspeelt in 1924 in San Francisco. Speel als privédetective Phyllis Cadence Malone in deze historische 2D-avonturengame. Verken ondergrondse cafés, rokerige biljartzalen, ouderwetse kapperszaken en meer. Betrap verdachten op leugens door middel van bewijsmateriaal, verklaringen en je vernuft. Onze heldin komt voor grote uitdagingen te staan wanneer ze te maken krijgt met negatieve reacties op emancipatie. Dit heeft veel onzekerheid als gevolg, zowel over anderen als over haarzelf. Ontdek de waarheid in een mysterie vol bedrog!