A Fold Apart
Lightning Rod Games presenteert A Fold Apart: een bekroond puzzelspel dat de emotionele achtbaan verkent van een langeafstandsrelatie... in een wereld van gevouwen papier!
Wanneer gemaakte keuzes in hun carrière een leraar en een architect uit elkaar drijven, zweren ze dat hun langeafstandsrelatie koste wat kost gaat werken. Beleef beide kanten van hun verhaal wanneer het stel de ingewikkeldheid van (mis)communicatie en de emotionele hoogte- en laagtepunten van het uit elkaar zijn meemaken. Door de papieren puzzels in hun handgemaakte wereld te draaien, te vouwen en weer open te vouwen, kun je ze helpen de emotionele barrières van hun relatie te slechten... maar zal de liefde standhouden?