A Memoir Blue is ontwikkeld door Cloisters Interactive en is een interactief gedicht over een topatleet en de allesomvattende liefde tussen moeder en dochter.
Een unieke esthetiek met een combinatie van handgetekende en 3D-kunst brengt de magisch realistische reis van Miriam tot leven, terwijl ze naar de diepten van haar herinneringen zwemt. Een reeks gameplayvignetten combineert opoffering en hartzeer met overwinning en trots, terwijl ze opnieuw verbindt met haar innerlijke kind en de liefde versterkt die ze met haar moeder deelt.