A Pretty Odd Bunny
A Pretty Odd Bunny is een stealth-platformer game over een konijn dat graag varkens eet. Je speelt als een bloed dorstig konijn met rode ogen en helpt hem het varken aan het einde van de level te bereiken zonder dat andere konijnen je zien!
Verken meer dan 80 levels in 4 unieke werelden, verzamel verborgen munten, ontgrendel extra uitdagingen met schattige characters, gore-actie, bloed en veel afgehakte varkenskoppen.