Cinnamon wist het nog niet…
Maar de buitenwereld is niet de mooie, droomachtige plek die hij vanuit het raam heeft gezien. Zal Cinnamon veilig terug naar huis kunnen komen?
Ontdek de buurt, ontmoet nieuwe karakters en praat met hen. Ze zullen meer over zichzelf vertellen wanneer je ze de juiste cadeautjes geeft.