A Summer with the Shiba Inu
Als Syd de Shiba Inu na een afwezigheid van tien jaar terugkeert naar Shiba Island, zet ze een reeks van gebeurtenissen in gang die het leven van de honden die ze heeft achtergelaten op zijn kop zet. Ze komt weer in contact met haar oude vriend Max, en ontmoet gaandeweg een mysterieuze Labrador retriever die Quei-Li heet. (Wat doet een Labrador überhaupt op het Eiland?) Zij zijn haar enige overgebleven bondgenoten terwijl ze het verleden probeert te overleven waarvoor ze het Eiland in eerste instantie had verlaten.
Jouw keuzes zijn belangrijk – er zijn meerdere drastische manieren om het lot van Shiba Eiland te bepalen, met meer dan 10 varianten afhankelijk van hoe je de honden behandelt die je onderweg tegenkomt.