Deze herfst zal AAA Clock opnieuw bewijzen dat vervolgen net zo buitengewoon kunnen zijn als de originelen. Pas je klok aan en stel alarmen in in deze boeiende klokervaring.
Er is meer! Zak weg in het ingebouwde platformspel Jelly&Vulca. Een voortzetting van het spel dat voor het eerst werd geïntroduceerd in de originele AAA Clock. Pas je personage aan en ga op een episch avontuur.