Hier is het, waar alle gamers op hebben gewacht - AAA-klok
Cyber-protocol is een arcade-puzzelspel dat zich afspeelt in het Cyberpunk-scenario met een krachtige en dynamische gameplay. Je imiteert de hoofdheld, wiens missie het is om je Android-vriend (G0X6) weer tot leven te brengen door het protocol te activeren.
Deel het plezier met je vrienden en familie - Cyber Protocol nodigt maximaal 4 spelers uit om de uitdaging lokaal aan te gaan! Wees voorzichtig, alleen de beste hackers kunnen ongeschonden passeren.
Probeer het systeem in een hoger tempo en met een beperkte levensduur in de arcademodus te hacken. De taak is moeilijk, maar als je goed genoeg bent, kun je een plaats krijgen in de top 20 van wereldwijde ranglijsten van cyberhackers!
Maak je geen zorgen - we hebben je gedekt! Gooi je oude, stoffige console weg, ga verder in het spel en ga terug naar de jaren 80 door de thema's en geluiden van het spel te veranderen.
Als je wil relaxen naar het hard werken van hacking, zit maar en luistere naar Cyber Protocol's Synthwave and 8bit soundtracks voordat ga je verder met volgende level.