ACA NEOGEO BASEBALL STARS PROFESSIONAL
BASEBALL STARS PROFESSIONAL is een sportgame die oorspronkelijk in 1990 is uitgebracht door SNK. Het was een van de eerste games bij de lancering van de NEOGEO. De game bevat een stand voor twee spelers en een toernooistand. Dankzij de levendige animaties en aandacht voor detail biedt de game een intense ervaring.