Gururin is een actie-/puzzelgame die in 1994 is uitgebracht door FACE. Draai de Magic Troupe "Gururin" in een puzzelgame zoals je die nog niet eerder hebt gespeeld! Bevat een spelstand voor één speler, voor twee spelers en een Challenge Mode tegen de CPU.