ACA NEOGEO NEO TURF MASTERS
Spelers kunnen uit zes verschillende golfers met diverse eigenschappen kiezen en spelen op golfbanen in de hele wereld, zoals in Australië en Duitsland.
Spelers kunnen hun vrienden laten zien hoe goed ze kunnen golfen in spelstanden zoals STROKE PLAY en MATCH play (voor twee spelers).