NINJA COMMANDO is een actiegame die in 1992 door SNK is uitgebracht. Vecht om de geschiedenis te beschermen tegen slechteriken die de wereld in chaos willen storten. Schiet, gebruik Ninja Tricks en Death Blows en verzamel rollen om te transformeren en verschillende aanvallen uit te voeren. Je kunt ook met twee spelers tegelijk spelen.