PLEASURE GOAL: 5 ON 5 MINI SOCCER is een voetbalgame die in 1996 werd uitgebracht door SNK. Ga voor goud door het op te nemen tegen de beste teams ter wereld en probeer via de voorrondes de finale te bereiken van de SAURUS CUP! In deze razendsnelle voetbalgame, die nog het meest wegheeft van zaalvoetbal, versla je je tegenstanders door adembenemende bewegingen uit te voeren met een druk op de knop!