ACA NEOGEO PUZZLE BOBBLE 2
PUZZLE BOBBLE 2 is een actie-puzzelgame die in 1995 door Taito is uitgebracht als vervolg op PUZZLE BOBBLE.
Bub en Bob, de bubbelspuwende draken uit de actiegame, zijn terug om nieuwe uitdagingen aan te gaan!