“SAMURAI SHODOWN V” is een vechtgame die in 2003 door SNK is uitgebracht. Je kunt uit 24 verschillende krijgers kiezen, waaronder Yoshitora Tokugawa en Mina Majikina. Voor nog meer messcherpe actie zijn de Sword Gauge en Concentration One toegevoegd!