ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '98
In het vorige deel, THE KING OF FIGHTERS '97, bereikte het verhaal van de Orochi Saga zijn zinderende finale.
Het is een van de populairste en beroemdste versies van de game, mede dankzij de gebalanceerde gameplay die hoog werd gewaardeerd door spelers van over de hele wereld.