ACA NEOGEO THE LAST BLADE 2
De vier goden die de poort naar de hel willen sluiten, bevinden zich in een intense strijd. Er zijn verschillende systemen toegevoegd. Personages hebben hun eigen individuele Sword Quality, de mogelijkheid om aanvallen af te weren, Desperation Moves, Super Desperation Moves en de mogelijkheid om vijandelijke aanvallen teniet te doen en in Desperation Moves genaamd Super Cancel te veranderen.