ACA NEOGEO TWINKLE STAR SPRITES
Twinkle Star Sprites is een competitieve schietgame die in 1996 door SNK is uitgebracht. Versla vijandelijke Golems met explosies, krachtschoten en bommen! Ontdek een nieuw type schietgame vol schattige personages!