De schattigste, dodelijkste en ENIGE roguelike shooter van bovenaf met AK-zwaaiende axolotls. Knal je een weg door het dierenrijk met een arsenaal aan te gekke geweren en krachtige power-ups, en breng zelfs een leger schietgrage baby-axolotls op de been.
Hoewel de axolotls er schattig uitzien, zijn ze bijzonder fel en schieten ze alles neer wat tussen hen en hun volgende maaltijd staat. Schiet je een weg door verschillende biomen en verover willekeurig gegenereerde ruimtes met een gemene eindbaas aan het eind van elk bioom.
Vind axolotl-eieren en breng nieuwe sterke axolotls groot door ze te veranderen in zeer gespecialiseerde moordmachientjes. Geef ze vuurkracht van een andere categorie met permanente stat-verbeterende recepten. Neem geen gevangenen, eet alles wat je vindt en word onoverwinnelijk.