Vecht als een nerd en verdedig Akihabara tegen de duivelse Synthisters, kunstmatige vampiers die je alleen kunt verslaan door ze in hun ondergoed te zetten.
Beleef voor het eerst het 'ware einde' van het vertakkende verhaal van de game in het gloednieuwe Kati's Route. Zet jij alles op alles om Kati te redden wanneer een kwaadaardige mysterieuze kracht in haar ontwaakt?
Het oorlogstheater is het Japanse elektronicamekka rond het jaar 2012-2013, met meer dan 130 precies nagemaakte winkels. Accepteer zijmissies van de vele vreemde bewoners van Akihabara, waaronder gloednieuwe quests van de Director's Cut.
Alle DLC-kostuums en uitrusting van de originele AKIBA'S TRIP: Undead & Undressed zijn in de Director’s Cut inbegrepen, zodat je in stijl met de Synthisters kunt afrekenen.