Reis door tijdperken in deze gezinsvriendelijke, educatieve ervaring die spelers uitnodigt om meer te weten te komen over de fascinerende prehistorische dieren die de inspiratie vormen voor ARK: Overlevingsevolutie.
Verken Het eiland te land, ter zee en in de lucht, en ontdek 64 dinosaurussen, die allemaal gebaseerd zijn op hun echte prehistorische evenknieën. Berijd een enorme Tyrannosaurus Rex door het prachtige landschap, zweef boven de boomtoppen op de rug van een Pteranodon en zwem zelfs door de oceanen op een eeuwenoude Megalodonhaai!
Ontgrendel het Dinoboek van elk dier voor leuke wetenschappelijke feiten en illustraties, ingesproken door Madeleine Madden (ARK: The Animated Series, The Wheel of Time) als HLN-A. Eindig je avontuur met een speciaal voor jou gebouwd basisstation, met keuze uit een variëteit aan meer dan 30 bouwblokken, die gedurende je avonturen worden ontgrendeld.