Hectisch en vermakelijk
Atomine is een procedureel gegenereerde, rogue-like twin-stick-shooter die zich afspeelt in een minimalistische virtuele wereld. De game laat je de effecten van STUXNET herbeleven, het eerste wapen in de vorm van een computervirus.
Atomine is hectisch. Je krijgt te maken met massa's vijanden die je allemaal moet verslaan om levels te voltooien. Daarom is het maar goed dat je over een oneindige voorraad ammunitie en een (geweldig) modulair wapensysteem beschikt!
In Atomine kun je je wapen aanpassen met speciale modules die je tegenkomt in de game. De modules hebben effect op verschillende onderdelen van je wapen: het type kogels, het aantal kogels, de schietsnelheid en andere aspecten.
Om aanvallen af te weren kan het systeem aanpassingen maken aan de game. Blijf dus alert en handel snel!