Absolute Tactics: Daughters of Mercy is een charmant, turn-based RPG-avontuur dat een moderne draai geeft aan klassieke tactiek-achtige games. Met een gevarieerde cast van personages, enorme baasmonsters en een duistere wereld verwikkeld in oorlog, stort Absolute Tactics spelers midden in de actie terwijl onze held Huxley en zijn hond Max hun team van bondgenoten bouwen om hun huis te verdedigen tegen een mysterieus binnenvallend leger.