Ontdek en onderzoek een vergeten stand onder water, gebouwd in een intrigerende Art deco-stijl. In deze voormalige utopie zitten veel angstaanjagende geheimen en bovennatuurlijke krachten verborgen in alle hoeken. Trotseer het eeuwenoude kwaad dat verborgen zit in de diepste kamers van Eden.