Access Denied: Escape
Access Denied: Escape is een 3D-puzzelspel over het hacken van apparaten in een cyberpunkdecor.
In de toekomst vertrouwen mensen computernetwerken niet meer en gebruiken ze liever fysieke apparaten om belangrijke informatie op te slaan. Jij bent een professionele hacker van dergelijke datakluizen. Gebruik je gezonde verstand en observatievermogen om het geheim te ontdekken dat verborgen is binnen de muren van dit laboratorium.
Om te ontsnappen moet je niet alleen de klus voltooien, maar ook het geheim van deze plek ontdekken.