Adore is een monster-temmende actiegame waarin de hoofdpersoon, Lukha, op een eenvoudige en innovatieve manier wezens kan oproepen en besturen om aan zijn zijde te vechten!
In Adore kun je je gameplay aanpassen aan de wezens die je vangt. Elk van hen heeft zeer verschillende kenmerken en capaciteiten. Eigenschappen, speciale vaardigheden en het Synergy-systeem maken nog meer gevarieerde speelstijlen en krachtige combo's mogelijk!