Adventure Tanks
Ga de strijd aan in hevige gevechten tegen rivaliserende tanks in verschillende arena's, elk met een unieke stijl en bijpassende vijanden. Bedenk strategieën, ontwijk vijandelijk vuur en jaag op al je vijanden om het ultieme doel te bereiken aan het einde van elk level. Vorder door de verschillende arena's één voor één, maar wees gewaarschuwd, de weg naar de overwinning is niet gemakkelijk. Neem het op tegen steeds moeilijkere tegenstanders en overwin spannende gevechtsuitdagingen. Maak je klaar voor een episch avontuur!