Aeon Drive speelt zich af in het neonkleurige landschap van Neo Barcelona en is een actieplatformgame met een speedrunning-twist!
Je speelt als Jackelyne, een jonge ruimtewachter uit een andere dimensie. In een wanhopige poging om thuis te komen, stort ze haar ruimteschip neer in het midden van een bruisende metropool, Neo Barcelona.
Met het krachtzwaard, de teleportatiedolk en de unieke vaardigheid om de tijd te beheersen, moet Jackelyne alle Drive Cores vinden om haar schip te repareren en de stad te redden van een naderend onheil.