Aero Striker - World Invasion
Het hele uitgangspunt is om te genieten en te ontspannen na een stressvolle dag werken terwijl je kwaadaardige aliens neerschiet die proberen de wereld over te nemen.
De game is een zeer gestileerde vluchtgevechtsimulatorgame boordevol actie die opzettelijk is ontworpen om het leuker en minder zenuwslopend te maken. Het doel is daarom niet om uitdagend te zijn, maar om plezier te hebben terwijl je aliens laat ontploffen terwijl je het gevoel van vliegen ervaart. De game is aangevraagd door veel van onze fans en je bent nu klaar om de kwaadaardige aliens te bestrijden in 5 verschillende spelmodi en op meer dan 10 verschillende kaarten.