Aerofly FS is een zeer realistische vluchtsimulator voor zowel beginners als ervaren piloten. Verken de wereld van het vliegen met extreem gedetailleerde en nauwkeurig gesimuleerde vliegtuigen, volledig geanimeerde 3D-cockpits en realistische vliegtuigsystemen. Vlieg met complexe lijnvliegtuigen, zakenvliegtuigen, straaljagers en oorlogsvliegtuigen, vliegtuigen voor algemene luchtvaart, stuntvliegtuigen en zweefvliegtuigen door het fotorealistische landschap over de hele wereld.
BELANGRIJKE OPMERKING: Wereldwijd vliegen vereist een werkende internetverbinding. Het basisgebied zonder internetverbinding omvat de westkust van de VS van Sacramento tot Monterey, inclusief de regio San Francisco Bay Area.