Aery - Heaven & Hell
Aery - Heaven & Hell is een verhaalgestuurd 3D-vluchtverkenningsspel waarin je een vliegend godachtig wezen bestuurt op zijn abstracte reis door de passies en angsten van het menselijk ras. Op zijn avontuur om meer over de mensen te leren, zul je door vele persoonlijke hemelen en hellen van bepaalde individuen gaan.
De game is een vredige, filosofische en ontspannende ervaring en biedt een interessant metaverhaal, het gevoel van vliegen en plezierige geweldloze gameplay om te ontspannen na een dag vol stress en gedoe.