Aery - Last Day of Earth
"Aery - Last Day of Earth" is een verhaalgedreven 3D-vluchtverkenningsspel waarin je een kleine vogel bestuurt die op zijn geweldloze reis door tijd, ruimte en verschillende dimensies is om een alternatieve realiteit voor onze planeet te ontdekken.
De game leunt zwaar op de snaartheorie, dus wees klaar om veel verdraaide, extreme of een beetje abstracte realiteiten te verkennen.