In Afterparty speel je als Milo en Lola, recent overleden beste vrienden die plotseling een eeuwigheid in de hel in het vooruitzicht hebben. Maar er is een uitweg: drink Satan onder de tafel, dan laat hij je terug naar de aarde gaan. Tijd voor de beste zuippartij ooit.
Bestuur Milo en Lola met een intelligent conversatiesysteem dat het verhaal en je relaties wijzigt op basis van elke keuze. Onthul hun persoonlijke eigenaardigheden en wazige geschiedenis tijdens de wilde nachtelijke gebeurtenissen.
Elke stap is aan jou, terwijl je door de onderwereld strompelt. Maak er een helse zuippartij van, onthul het mysterie van je verdoemenis en drink Satan onder de tafel.