Maak kennis met Agatha, een meisje dat worstelt met aan de ene kant haar liefde voor het eten van vlees, en aan de andere kant haar vriendschap met de dieren om haar heen. De oplossing lijkt om haar eigen ideologie te stichten: het carnivorisme.